Allusion in business publications headlines (based on the “RBC” newspaper)
https://doi.org/10.28995/2686-7249-2017-7-145-150
Abstract
References
1. Лазарева Э.А. Заголовок в газете. Свердловск: Изд-во Уральского ун-та, 1989. С. 25.
2. Милованова С.О. Газетный заголовок как средство актуализации смысла // Известия Тульского гос. ун-та: Гуманитарные науки. 2010. № 1. С. 368-372.
3. Фатеева Н.А. Интертекст в мире текстов. СПб.: КомКнига, 2007. С. 63.
4. Денисова Г.В. В мире интертекста: язык, память, перевод. М.: Азбуковник, 2003. С. 85.
Supplementary files
For citation: Podkina Y. Allusion in business publications headlines (based on the “RBC” newspaper). RSUH/RGGU Bulletin: “Literary Teory. Linguistics. Cultural Studies”, Series. 2017;(7):145-150. https://doi.org/10.28995/2686-7249-2017-7-145-150
Refbacks
- There are currently no refbacks.